Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodu www.autosety.cz (dále jen e-shop), provozovaným společností­­­ AHProfi s.r.o.

1. Kontaktní údaje

AHProfi s.r.o.

Zapsána

Adresa:
V. Brožíka 427, 330 02 Dýšina

OR u KS v Plzni, oddíl C, vložka 6806
ze dne 01.08.1995

Email: info@ahprofi.cz

IČ: 64357767

Tel.: 603 175 311

DIČ: CZ64357767

Prodávající se zavazuje na písemnou nebo elektronickou korespondenci ze strany kupujícího reagovat neprodleně, nejpozději ve lhůtě tří pracovních dnů.

1.1 Tyto obchodní podmínky byly vypracovány v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen "občanský zákoník"), přičemž vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (dále jen "dodavatel") a kupujícího, kupujícího IČ, nebo velkoobchodního odběratele (dále jen "kupující") a upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen "kupní smlouva") uzavírané mezi dodavatelem a jinou fyzickou či právnickou osobou, která může být podnikatelem nebo spotřebitelem (dále jen "kupující") prostřednictvím internetového obchodu dodavatele. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese ahprofi.cz (dále jen "e-shop"), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen "webové rozhraní obchodu").

1.2 Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.

1.3 Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít pouze v českém jazyce. 

1.4 Znění obchodních podmínek může dodavatel měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

2. Základní informace a definice pojmů

Informace o zboží a ceně uváděné prodávajícím jsou závazné s výjimkou zjevné chyby. Ceny jsou prezentovány včetně všech daní (např. DPH) a poplatků, kromě nákladů na doručení a zabalení zboží.

Přijetí nabídky s dodatkem, odchylkou, nebo zjevnou chybou není přijetím nabídky.

Potvrzení obsahu smlouvy uzavřené v jiné než písemné formě, které vykazuje odchylky od skutečně ujednaného obsahu smlouvy, nemá právní účinky.

Převzetí nevyžádaného plnění ze strany kupujícího neznamená přijetí nabídky.

Fotografie uvedené na stránkách obchodu odpovídají prodávanému zboží.

2.1 Vymezení pojmů

Kupní smlouva - smlouva o převodu vlastnických práv dle občanského zákoníku, která vymezuje, upravuje či ujasňuje obecné termíny definované v novém občanském zákoníku. Smluvní strany jsou na jedné straně dodavatel a na straně druhé spotřebitel, firemní spotřebitel, nebo velkoobchodní odběratel.

Dodavatel (prodávající) - osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Jedná se o podnikatele, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.

Spotřebitel (kupující) - fyzická osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to fyzická osoba, která nakupuje výrobky nebo užívá služby za jiným účelem než pro podnikání s těmito výrobky nebo službami (neprovozuje velkoobchodní či maloobchodní prodej).

Firemní spotřebitel (kupující IČ)- fyzická osoba podnikatel či právnická osoba, která nakupuje výrobky či užívá služby za účelem svého podnikání (pro svoji spotřebu). Tato osoba nenakupuje výrobky nebo služby za účelem dalšího prodeje (neprovozuje velkoobchodní či maloobchodní prodej).

Velkoobchodní odběratel - fyzická osoba podnikatel či právnická osoba, která nakupuje výrobky či užívá služby za účelem své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti za účelem dalšího prodeje (provozuje velkoobchodní či maloobchodní prodej). 

Kupující - pojem slučující podmínky pro spotřebitele, firemního spotřebitele a velkoobchodního odběratel.

Standardní zásilka (balíková) - maximální hmotnost zásilky 50 kg, maximální délka zásilky (nejdelší strana) 200 cm a zároveň součet obvodu a délky zásilky maximálně 300 cm.

Nadrozměrná zásilka (paletová) - zásilka převyšující hmotnost 50 kg nebo délku zásilky (nejdelší strana) více jak 200 cm a zároveň součet obvodu a délky zásilky je větší jak 300 cm. Tento typ zásilky bude zabalen a přepravován na paletě(ách).

2.2 Dostupnost:

"Skladem - ihned k odeslání" - zboží je na skladě (na pobočce nebo v externím skladu prodávajícího) a je možné jej vyzvednout na pobočce osobně na adrese V. Brožíka 427, Plzeň, 330 02 ve všední dny viz provozní doba (o možnosti vyzvednutí Vás budeme kontaktovat). Při objednání standardního zboží do 12h (standardní zásilka - balíková) je zboží obvykle expedováno v den přijetí objednávky a můžete jej očekávat dle možností přepravce následující pracovní den (neneseme odpovědnost za zpoždění dodání ze strany přepravce). Nadrozměrná zásilka (paletová) je obvykle expedována následující pracovní den po přijetí objednávky.

"Skladem u dodavatele" - zboží je skladem u našeho dodavatele. Vyskladnění objednaného zboží proběhne cca do 3 pracovních dnů a následně je připraveno k osobnímu odběru nebo odesláno prostřednictvím kurýrní služby.

"Zboží s dostupností x dnů/týdnů" (Neskladové zboží) je expedováno obvykle v den naskladnění a je definováno informací o dostupnosti v detailu produktu (př. do 3 dnů / do 8 dnů / do 3 týdnů, apod.). Většina produktů je expedována mezi 2. a 8. pracovním dnem ode dne objednání. Jestliže Vaše zboží nebude expedováno do lhůty uvedené v okamžik objednávky, budeme Vás kontaktovat a informovat o stavu objednávky nejpozději následující pracovní den. V případě individuální doby dodání Vás budeme informovat o datu expedice individuálně.

"Na dotaz" - zboží nemáme skladem a nemá pevnou dostupnost u našeho dodavatele. Napište nám dotaz prostřednictvím internetového formuláře, emailem nebo nám zavolejte na tel. 603 175 311. Bezodkladně Vám prověříme aktuální dostupnost produktu a případně navrhneme alternativu s lepší dostupností. Následné objednání provedeme emailem či po telefonu.

2.3 Způsob dopravy:

Osobní odběr - po obdržení zprávy o vyexpedování zboží (připravenosti k vyzvednutí) si zákazník může zboží vyzvednout osobně na adrese V. Brožíka 427, Dýšina 330 02 ve všední dny v době 08:00-16:00 (v SO od 8:00 do 12:00). Osobní odběr na prodejně je zdarma. Pokud zákazník nevyzvedne zboží do 7 dní, bude objednávka zrušena.

Kurýrní služba v rámci ČR - zboží je předáno přepravci, který zajistí bezodkladné doručení zásilky zpravidla následující pracovní den po přijetí zásilky. Předání zásilky přepravci je dle dostupnosti zboží (viz výše)..

Standardní zásilka - dopravné kurýrní službou pouhých 99 Kč s DPH.

Standardní zásilka v hodnotě nad 3000 Kč s DPH je dopravné ZDARMA.

Nadrozměrná zásilka (nestandardní zásilky) DHL je po celé ČR za 399 Kč s DPH.

V případě, že bude ukončena výroba neskladového zboží, budeme Vás informovat nejpozději 8. pracovní den od objednání.

Doprava ZDARMA je pro zásilky standardních rozměrů, tj. součet obvodu zásilky s její délkou nepřevyšuje 3 m, a hmotnosti do 50 kg v hodnotě nad 3000 Kč s DPH.

Přepravy zásilek do SR - objednávky s dodací adresou do Slovenské republiky jsou řešeny výhradně přes jazykovou mutaci www.AHProfi.sk, proto objednávejte na samostatném eshopu. Děkujeme.

Veškeré nabízené způsoby dopravy naleznete na webové stránce ZDE.

2.4 Způsob platby:

Online kartou / převodem - platba je provedena za pomoci platební brány společnosti GP webpay. Cena včetně balného 0 Kč.

Předfakturace - platbu proveďte na základě obdržené objednávky/proforma faktury. Následně po připsání platby na náš účet vystavujeme vyúčtovací fakturu a expedujeme zboží. Expedici můžete urychlit zasláním emailu s předmětem "Potvrzení platby za objednávku č. "číslo objednávky / proforma faktury a přílohou elektronického potvrzení o provedení transakce na obchod@ahprofi.cz. Číslo bankovního účtu pro platby převodem je 4834010297/0100, IBAN: CZ11 0100 0000 0048 3401 0297, SWIFT: KOMBCZPPXXXSlužba je ZDARMA. 

Dobírkou - platbu uhradíte přepravní společnosti při převzetí zásilky. Cena doběrečného činí 39 Kč s DPH.

Platba se splatností - platbu uhradíte na základě vystavené faktury po dodání zboží. Tento způsob úhrady je možný pouze u vybraných velkoobchodních odběratelů dle předem nasmlouvaných pravidel.

3. Uživatelský účet

3.1 Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní (dále jen "uživatelský účet") může kupující provádět objednávání zboží, zobrazovat předchozí objednávky a pokud je zařazen do věrnostního programu či velkoobchodního modulu, tak uvidí při zobrazení produktů své individuální ceny. 

3.2 Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou dodavatelem považovány za správné. 

3.3 Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu.

3.4 Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.

3.5 Kupující není oprávněn zobrazit detaily uživatelského účtu, individuální ceny a speciální akce třetím osobám.

3.6 Dodavatel může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy kupující svůj uživatelský účet déle než 12 měsíců nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy (včetně obchodních podmínek). Zároveň dodavatel zruší účet na výslovnou žádost kupujícího.

3.7 Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.

4. Uzavření kupní smlouvy (objednání zboží)

4.1 Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a dodavatel není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.

4.2 Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží. Ceny zboží jsou uvedeny jak bez daně z přidané hodnoty, tak včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost dodavatele uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek. Individuální ceny, pro klienty zařazené do věrnostního programu, nebo do velkoobchodního modulu, jsou zobrazeny po přihlášení do uživatelského účtu, pokud se kupující nepřihlásí, objedná si zboží za základní ceny.

4.3 Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené ve webovém rozhraní obchodu platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky.

4.4 Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:

4.4.1 objednávaném zboží (objednávané zboží "vloží" kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu),
4.4.2 způsobu úhrady kupní ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží a
4.4.3 informace o nákladech spojených s dodáním zboží (dále společně jen jako "objednávka") a
4.4.4 osobní údaje kupujícího. Přihlášením do uživatelského účtu se osobní údaje předvyplní.

4.5 Před zasláním objednávky dodavateli je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující dodavateli kliknutím na tlačítko „Závazně objednat“. Údaje uvedené v objednávce jsou dodavatelem považovány za správné. Dodavatel neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v uživatelském účtu či v objednávce (dále jen "elektronická adresa kupujícího").

4.6 Dodavatel je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).

4.7 Smluvní vztah mezi dodavatelem a kupujícího vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací - momentem doručení závazného souhlasu dodavatele s objednávkou kupujícího), jež je dodavatelem zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího. K potvrzení objednávky dochází telefonicky nebo elektronicky do několika minut po odeslání objednávkového formuláře. Daňový doklad obdržíte vždy se zbožím, není-li dále stanoveno jinak.

4.8 Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.

4.9 Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky, které tvoří nedílnou součást kupní smlouvy, je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit (menu eshopu, patička eshopu, zaškrtávací políčko s odkazem na stránku všeobecných obchodních podmínek v košíku).

4.10 Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil se zásadami ochrany osobních údajů a že s nimi souhlasí. Na tyto zásady ochrany osobních údajů, které tvoří nedílnou součást kupní smlouvy, je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit (menu eshopu, patička eshopu, zaškrtávací políčko s odkazem na stránku zásady ochrany osobních údajů v košíku).

4.11 Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Uzavřená smlouva je dodavatelem archivována za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím nezúčastněným stranám (vyjma případů daných zákonem). Informace o jednotlivých technických krocích vedoucích k uzavření smlouvy jsou patrné z těchto obchodních podmínek, kde je tento proces srozumitelně popsán. Tyto obchodní podmínky jsou zobrazeny na webových stránkách internetového obchodu www.ahprofi.cz, a je tak umožněna jejich archivace a reprodukce kupujícím.

5. Cena zboží a platební podmínky

5.1 Cenu zboží dle kupní smlouvy hradí kupující způsobem dle 2.4 těchto obchodních podmínek.

5.2 Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit dodavateli také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s balením a dodáním zboží.

5.3 Dodavatel nepožaduje od kupujícímu zálohu či jinou obdobnou platbu. Tímto není dotčeno ustanovení čl. 4.6 obchodních podmínek ohledně povinnosti uhradit kupní cenu zboží předem.

5.4 V případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby kartou je splatná v okamžiku uzavření kupní smlouvy. V případě bezhotovostní platby na splatnost je kupní cena splatná do 14 dnů od uzavření kupní smlouvy.

5.5 V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet dodavatele.

5.6 Dodavatel je oprávněn, zejména v případě, že ze strany kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky (čl. 4.6), požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží kupujícímu. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.

5.7 Případné slevy z ceny zboží poskytnuté dodavatelem kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.

5.8 Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví dodavatel ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový doklad – fakturu. Dodavatel je plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví dodavatel kupujícímu po uhrazení ceny zboží a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu spotřebitele, firemního spotřebitele, nebo velkoobchodního odběratele či mu ji předá při doručení zboží.

5.9 Podle zákona o evidenci tržeb je dodavatel povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

6. Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy

6.1 Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle jeho přání nebo pro jeho osobu, od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které kupující z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit a od kupní smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal.

6.2 Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 6.1 obchodních podmínek či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující, který je spotřebitelem, v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží (v případě, že kupující není spotřebitel, je lhůta sedm (7) dnů).  Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využit formulář poskytovaný dodavatelem, jenž tvoří přílohu obchodních podmínek. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat mimo jiné na adresu provozovny prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího reklamace@ahprofi.cz (prosíme, uveďte číslo Vaší objednávky).

6.3 V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 6.2 obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být kupujícím dodavateli vráceno (ne na dobírku) do čtrnácti (14) dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy dodavateli. Doporučujeme zboží vracet v původním obalu, mělo by být čisté a kompletní. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese náklady spojené s navrácením zboží dodavateli sám kupující, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.

6.4 V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 6.2 obchodních podmínek vrátí dodavatel peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je dodavatel od kupujícího přijal, případně dohodnutým způsobem. Kupující, který je spotřebitelem, má v takovém případě rovněž nárok na vrácení finančních prostředků vynaložených za dopravné, a to v nejnižší nabízené výši (i v případě, že si zvolil dražší způsob dopravy). Dodavatel je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícímu již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, dodavatel není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující vrátí zboží.

6.5 Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je dodavatel oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

6.6 V případech, kdy má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, je také dodavatel oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit, a to až do doby převzetí zboží kupujícím. V takovém případě vrátí dodavatel kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím či jiným dohodnutým způsobem.

6.7 Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi dodavatelem a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím dodavateli vrátit i poskytnutý dárek.




Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy je dostupný zde.

 

7. Přeprava a dodání zboží

7.1 V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.

7.2 Je-li dodavatel podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen zboží na takovém místě při dodání převzít.

7.3 V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.

7.4 Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci a zapsat záznam o škodě do předávacího protokolu. Pokud kupující nevyhotoví záznam o škodě, nemusí pak dodavatel uznat jakékoli reklamace. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít. Pokud kupující objeví vady až po rozbalení zboží, je toto povinen nahlásit dodavateli maximálně do tří pracovních dní.

7.5 Pokud se nepodaří zásilku kupujícímu doručit, je tato zásilka automaticky vrácena dodavateli. 

7.6 Nepřevezme-li kupující z důvodů na jeho straně řádně plněnou dodávku zboží, a to aniž by od kupní smlouvy odstoupil, je dodavatel oprávněn tuto dodávku uskladnit na účet kupujícího, o čemž jej uvědomí. V takovém případě, je kupující rovněž povinen uhradit skutečné náklady spojené s doručováním zboží (tj. zejména dopravné a balné) a dále smluvní pokutu ve výši 10% z hodnoty doručovaného zboží, minimálně však 500,- Kč (slovy: pět set korun českých). Kupujícímu bude následně zaslána faktura s konkrétní výší dopravného a vyúčtovanou smluvní pokutou.

7.7 Další práva a povinnosti stran při přepravě zboží mohou upravit zvláštní dodací podmínky dodavatele, jsou-li dodavatelem vydány.

8. Práva a povinnosti z vadného plnění

8.1 Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a je-li kupující spotřebitelem pak rovněž zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).

8.2 Dodavatel odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména dodavatel odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:

8.2.1 má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které dodavatel nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
8.2.2 se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití dodavatel uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
8.2.3 zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
8.2.4 je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
8.2.5 zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

8.3 Ustanovení uvedená v čl. 8.2 obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu pro vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.

8.4 V případě, že je kupující spotřebitelem platí, že projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Spotřebitel je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Vyjma baterií, které mají min. životnost 6 měsíců. Firemní spotřebitel a velkoobchodní odběratel je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době šesti měsíců od převzetí.

8.5 Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u dodavatele na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání .

8.6 Další práva a povinnosti stran související s odpovědností dodavatele za vady může upravit reklamační řád dodavatele.

8.7 Jakost při převzetí

8.7.1 Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i před smluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které dodavatel odpovídá.

8.7.2 Kupující je oprávněn vady zboží u dodavatele uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží (v případě spotřebitele), případně do 12-ti měsíců (v případě firemního spotřebitele, nebo velkoobchodního odběratele). Podle svého požadavku může požadovat buď bezplatné odstranění vady, nebo přiměřenou slevu z ceny; případně není-li to vzhledem k povaze vady nepřiměřené či neúměrné (zejména vadu nelze odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti.

Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.

Dodavatel není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.

8.8 Zákonná práva z vad

Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době (v případě spotřebitele) nebo do 12-ti měsíců (v případě firemního spotřebitele, nebo velkoobchodního odběratele) či v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu.

Kupující bere na vědomí, že pojmy záruka a záruční doba nelze ztotožňovat s pojmem životnost, přičemž životnost zejména baterií některých produktů (či jiného spotřebního zboží s omezenou životností) klesá s jejich užíváním a nemusí tak vždy dosahovat celé délky záruční doby.  Životnost zboží představuje náchylnost k opotřebení způsobenému obvyklým užíváním. Právo kupujícího reklamovat zboží v příslušné záruční lhůtě tím není dotčeno. Kupující však k tomuto musí přihlížet, neboť záruka se nevztahuje na opotřebení způsobené obvyklým užíváním věci a nelze ji tak zaměňovat se životností výrobku. 

V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):

• odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;
• bezplatné odstranění vady opravou;
• přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo
• vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.

Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.

U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.

Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.

Dodavatel neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.

 

9. Vady plnění, vyřízení reklamace

9.1 Pokud kupující ve stanoveném termínu neuhradí cenu zboží, je v prodlení.

9.2 Kupujícímu se doporučuje si dodané zboží po jeho převzetí bezodkladně prohlédnout a uplatnit případné vady tohoto zboží po jeho dodávce. V případě, že zboží má vady oproti objednanému provedení, je dodavatel povinen vady odstranit opravou, náhradním plněním nebo jiným způsobem, dle dohody s kupujícím  (více viz čl. 8 obchodních podmínek).

9.3 V případě, že dodavatel zboží nedodá ve stanoveném termínu, není zavázán k náhradnímu plnění.

9.4 O reklamaci nás, prosím, neprodleně informujte (prostřednictvím reklamačního formuláře, písemně, nebo telefonicky) ještě před odesláním reklamovaného zboží. Váš nárok posoudíme a individuálně vyřešíme. Reklamace je uplatněna v okamžiku, kdy se dodavatel o reklamaci zboží kupujícím dozvěděl. Následně Vám vydáme písemné potvrzení o tom, kdy byla reklamace uplatněna, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace je požadován; dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. 

9.5 Reklamované zboží je možné osobně doručit, nebo zaslat do provozovny internetového obchodu AHProfi s.r.o. (ne na dobírku) spolu s popisem závady a kontaktními údaji (adresa, telefon). K reklamovanému zboží dále doporučujeme dodat kopii prodejního dokladu, případně jiný doklad prokazující nákup zboží v internetovém obchodě AHProfi.cz. Reklamované zboží řádně zabalte (za poškození při přepravě neneseme odpovědnost). Vrácené zboží zaslané na dobírku nepřijímáme.

9.6 Kupující je povinen uplatnit reklamaci u dodavatele nebo osoby určené k opravě bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace. 

9.7 Kontakt pro uplatňování reklamací: Veronika Tomíškováreklamace@ahprofi.cz

Formulář k vyřízení reklamace:
Uplatnění reklamace (reklamační list)


9.8 Kupující je povinen sdělit dodavateli, jaké právo si v souvislosti s tvrzenou vadou zboží zvolil a to při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Změna volby bez souhlasu dodavatele je možná jen tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná.

Nezvolí-li kupující své právo z důvodu vadného plnění, které je podstatným porušením smlouvy včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy.

9.9 Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi). Lhůta pro vyřízení reklamace běží od okamžiku uplatnění reklamace. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní.

9.10 Záruční doba se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout. Dojde-li k výměně zboží nebo jeho části, uplatní se odpovědnost dodavatele jako by šlo o koupi nového zboží nebo jeho části.

9.11 Není-li umožněno sledovat stav vyřízení reklamace on-line, zavazuje se dodavatel o vyřízení reklamace kupujícího informovat podle jeho požadavku e-mailovou zprávou nebo prostřednictvím SMS.

9.12 Dodavatel nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady.

9.13 Odmítne-li dodavatel odstranit vadu věci, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy.

9.14 Dodavatel se zavazuje reklamaci zboží nutné potřeby (kočárek, zdravotnické pomůcky aj.) vyřídit včetně odstranění vady bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě. Alternativně může po dobu reklamace poskytnout náhradní výrobek.

9.15 Reklamaci (včetně odstranění vady) kupujícího, který je spotřebitelem, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.

9.16 Dodavatel není oprávněn požadovat po kupujícím vynaložené náklady za vyřízení neoprávněné reklamace.

9.17 V případě oprávněné reklamace má spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (zejména poštovného, které uhradil při odeslání reklamovaného zboží). V případě odstoupení od smlouvy z důvodu vady věci má spotřebitel také právo na úhradu účelně vynaložených nákladů k tomuto odstoupení. Náklady spojené s přepravou zboží k zákazníkovi po vyřízení reklamace jsou hrazeny dodavatelem. Daňový doklad, který obdržíte se zbožím, slouží zároveň jako záruční list.
 

9.18 Články 9.12 až 9.17 těchto obchodních podmínek se nepoužijí v případě kupujícího, který není spotřebitelem -  tedy je firemním spotřebitelem, nebo velkoobchodním odběratelem, kdy platí, že reklamace bude vyřízena vždy bez zbytečného odkladu.

10. Další práva a povinnosti smluvních stran

10.1 Kupující nabývá vlastnictví ke zboží jeho převzetím a zaplacením celé kupní ceny zboží.

10.2 Dodavatel není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.

10.3 Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje dodavatel prostřednictvím elektronické adresy. Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle dodavatel na elektronickou adresu kupujícího z adresy info@ahprofi.cz.

10.4 K mimosoudnímu řešeníPostup vedoucí k vyřešení problému.Postup vedoucí k vyřešení problému.Postup vedoucí k vyřešení problému.Postup vedoucí k vyřešení problému.Postup vedoucí k vyřešení problému.Postup vedoucí k vyřešení problému.Postup vedoucí k vyřešení problému.Postup vedoucí k vyřešení problému. spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Při řešení sporů mezi dodavatelem a kupujícím z kupní smlouvy je možné využít platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr.

10.5 Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

10.6 Dodavatel je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

10.7 Kupující na sebe tímto přebírá nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.

11. Ochrana osobních údajů

11.1 Ochrana osobních údajů kupujícího je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů a upraveno evropskou směrnicí GDPR (směrnice Evropského parlamentu a Rady 95/46/ES).

11.2 Podrobně je rozvedeno zpracování osobních údajů ve článku: Zásady ochrany osobních údajů v AHProfi.cz. Níže je z tohoto informačního článku vytaženo několik zásadních informací.

11.3 Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty, telefonní číslo (dále společně vše jen jako "osobní údaje"), pro které má dodavatel tzv. oprávněný zájem.

11.4 Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů dodavatelem, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy a pro účely vedení uživatelského účtu. Nezvolí-li kupující jinou možnost, souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím také pro účely zasílání informací a obchodních sdělení kupujícímu na zboží a služby podobné (alternativy). Souhlas se zpracováním osobních údajů v celém rozsahu dle tohoto článku není podmínkou, která by sama o sobě znemožňovala uzavření kupní smlouvy.

11.5 Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů dodavatelem pro cílení internetové reklamy prostřednictvím souborů cookies v počítači kupujícího. Tento souhlas je udělen nastavením prohlížeče (internet explorer, Edge, Chrome, Mozilla Firefox, aj.). Tento souhlas je udělen pro služby remarketing portálu Google.cz a jeho dceřiným společnostem a pro službu retargeting portálům Seznam.cz a Facebook.com (více ve článku: Zásady ochrany osobních údajů v AHProfi.cz). Osobní údaje budou zpracovány po dobu 14-ti dnů a pomohou Vás při delším rozhodování k nákupu.

11.6 Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat dodavatele o změně ve svých osobních údajích.

11.7 Zpracováním osobních údajů kupujícího může dodavatel pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele. Kromě osob dopravujících zboží a dalších činností specifikovaných ve článku: Zásady ochrany osobních údajů v AHProfi.cz, nebudou osobní údaje prodávajícím bez předchozího souhlasu kupujícího předávány třetím osobám.

11.8 Osobní údaje budou zpracovávány po dobu nezbytně nutnou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem a to pro potřeby oprávněného zájmu.

11.9 Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a pravdivé, a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.

11.10 V případě, že by se kupující domníval, že dodavatel nebo zpracovatel (čl. 11.5) provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života kupujícího nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:

11.10.1. Právo na přístup k osobním údajům.
Jednou ročně si můžete nechat provést výpis informací, které o Vás víme.

11.10.2. Právo na opravu.
Pokud máme nějakou osobní informaci chybně, dejte nám to vědět a my ji bezodkladně opravíme (adresa, tel., IČ, apod.).

11.10.3. Právo na výmaz.
Samozřejmě můžete zažádat o výmaz osobních údajů. Pokud nebudeme mít nějaký vyšší zákonný nebo oprávněný zájem, pak osobní údaje bezodkladně vymažeme.

11.10.4. Právo na omezení zpracování.
11.10.5. Právo na přenos osobních ůdajů.
Pokud nás požádáte o provedení výpisu, můžete jej pak předat komukoli uznáte za vhodné.

11.10.6. Právo vznést námitku.
Pokud máte jakékoli pochybnosti, nebo se domníváte, že zpracováváme Vaše osobní údaje v rozporu s právní normou České republiky, pak nám svoji námitku sdělte, posoudíme ji a pokud to bude možné, vyjdeme Vám vstříc.

11.10.7. Právo podat stížnost u ÚOOÚ.
Jestliže byste cítili, že je něco špatně a nedokážeme Vám vhodně vyjít vstříc, máte samozřejmě možnost podat stížnost u Úřadu pro Ochranu Osobních údajů. Ale pevně věříme, že toto bude krajní řešení ke kterému nedojde.

Úřad pro ochranu osobních údajů
Pplk. Sochora 27
170 00 Praha 7
www.uoou.cz
posta@uoou.cz

11.11 Požádá-li kupující o informaci o zpracování svých osobních údajů, je prodávající povinen mu tuto informaci předat. Prodávající má právo za poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.

12. Zasílání obchodních sdělení a ukládání cookies

Tyto body jsou přesně vysvětleny ve článku: Zásady ochrany osobních údajů v AHProfi.cz.

12.1 Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího viz oprávněný zájem dodavatele. Kupující může kdykoli uplatnit svá práva (viz body 11.10). 

12.2 Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.

13. Závěrečná ustanovení

13.1 Aktuální ceny jsou vždy na našem webu (www.ahprofi.cz), v letácích a katalozích mohou být rozdílné.

13.2 Dárky zasíláme pouze pokud je zákazník uvede v objednávce.

13.3 Prodávající nezodpovídá za zpoždění nebo možnost plnění v důsledku vyšší moci (zejména požár, stávka, zákonné omezení dovozu a vývozu, zpoždění ze strany dopravce apod.)

13.4 Pro právní vztahy neupravené těmito dodacími podmínkami, platí příslušná ustanovení občanského zákoníku v platném znění.

13.5 Příjemce svým podpisem přepravního listu stvrzuje vnější bezvadnost a kompletnost dodané zásilky. Pokud má zásilka jakkoliv poškozený obal, napište tuto skutečnost do předávacího protokolu, či zásilku nepřebírejte. Předpokladem nepoškození zboží při přepravě je především vnější nepoškozenost dodané zásilky. Pokud vadu objeví příjemce až při rozbalení, musí toto nahlásit dodavateli nejpozději do tří pracovních dní.

Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.

13.6 Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.

13.7 Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.

13.8 Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná třetím nezúčastněným stranám.

V Plzni dne 23.4.2019

Tým AHProfi.cz

Doporučujeme zboží vracet v původním obalu, mělo by být čisté a kompletní. 

 
 

Reklamace:

Veronika Tomíšková

E-mail:

reklamace@ahprofi.cz

Telefon:

+420 603 175 311

 

Dokumenty ke stažení

Word

PDF

Reklamační protokol

Reklamační protokol - docx Reklamační protokol - PDF

Formulář pro odstoupení od smlouvy do 14 dní

Formulář pro odstoupení od smlouvy do 14 dní - docx Formulář pro odstoupení od smlouvy do 14 dní - PDF